Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av 940 Turbo
tjenare jag har en volvo 940 fulltrycksturbo -98 som är helt orginal (165hk) täntkte chippa den nu och greja lite med den. Jag tänkte höra lite om vart man ska göra det. Det verkar som man får ut mest effekt på BSR (bsrab.se)
men dom flesta man frågat tycker jag ska chippa på autotech. Så tänkte bara om någon har bra råd eller mer information så vore jag väldigt tacksam
MVH Rickard
av volvo940ltt
jag skulle satsa på bsr. jag har hört att det bara e knarkare på autotech
Användarvisningsbild
av enpc
Tjena

Jag kör med GIK Turbos grejor på min 945. Funkar klockrent. :lol:
av cse
volvo940ltt skrev:jag skulle satsa på bsr. jag har hört att det bara e knarkare på autotech
Det påståendet grundas på vad??????????
Måste säga att jag är mycket nöjd med bemötande och framförallt med mitt trimprog från Autotech.
av volvo940ltt
öööööööö hej söder sälj crossen och trima den på autotech för dom pengarna hehehehehehe :lol: :shock:
av 940 Turbo
volvo940ltt skrev:öööööööö hej söder sälj crossen och trima den på autotech för dom pengarna hehehehehehe :lol: :shock:

ööööööööööööööööööööööööööö de kansnek ja ska göra köpa eller :wink: höhöhöhöhöhö annars :twisted: öhh när ska du byta turbo då öööö

..Ja 90% ned är ju busenkelt att uppnå[…]

Bensinpriser v2

Går fort uppåt Tankade 180 li[…]

Volvo car UX

Kört från Norrköping till Stockhol[…]

Tankade blankdiesel i grannbyn som har höjt m[…]