Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Volvo740_GLT
Hej.

Tog mått på mina Original som jag ska montera.

Bredd: 17,5 cm

Höjd: 8,5 cm

Djup: 10,5 cm
Användarvisningsbild
av Walt
Okej, tackar! Eftersom de på biltema har måtten 145 x 80 mm borde de passa utan att det ska se för skumt ut.

-Edit-

Amen va fasen! "OBS! Biltema säljer produkter endast via varuhusen." Ingen webshop! Skandal! :shock:

Blir tydligen inga dimljus för min del. Tack iallafall för all info!

Mvh
Användarvisningsbild
av Janne3
Sånna där lampor fins ju hos de flästa bildels firmor ,Bor du långt från Biltema sundsvall borde ju tex Mekonomen kanske finnas närmare eller CO ,JULA mm på nätet
Användarvisningsbild
av Walt
Janne3 skrev:Sånna där lampor fins ju hos de flästa bildels firmor ,Bor du långt från Biltema sundsvall borde ju tex Mekonomen kanske finnas närmare eller CO ,JULA mm på nätet
Tackar så mycket för tipsen :D
Användarvisningsbild
av Walt
Okej jag sket i idén dimljus och hittade istället ett par extraljus som jag tänkte montera sk glödljus i. Glödljus har delade åsikter inom lagens långa arm, dvs både lagligt o olagligt på samma gång. Så då tankte jag följande:

Om jag plockar bort 55W lampan och sätter dit en 4- eller 5W lampa istället som används för parkeringsljus. Borde inte då ljusen räknas som parkeringsljus och inte x-ljus med glöd?

Mvh
Friskluftslang

Hej! Är det någon som har tips på[…]

Bensinpriser v2

Trump verkar ju ha fått uppdatera sin plan. […]

Bra jobbat. :-) Hur fik du ut gängdelen ? […]

XC60 MY27

@Neomannen , Ja, det stämmer, det har inf&o[…]