Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av jaka
Hej!
Precis den kranen du ska ha! Ett litet helvete att sätta dit den då den sitter så illa till.
Det är bajonetfattning på kranen vilket innebär att du vrider medsols för att sätta dit den nya kranen. -Så långt är det lätt! Det svåra är sedan att få på pianotråden som är L-formad i hålet på plastarmen och sedan få på låsblecket över pianotrådens hölje.
jaka skrev:Hej!
Precis den kranen du ska ha! Ett litet helvete att sätta dit den då den sitter så illa till.
Det är bajonetfattning på kranen vilket innebär att du vrider medsols för att sätta dit den nya kranen. -Så långt är det lätt! Det svåra är sedan att få på pianotråden som är L-formad i hålet på plastarmen och sedan få på låsblecket över pianotrådens hölje.
Det känns betryggande att det är den jag ska ha iaf! Haha ja det ser lite pillrigt ut... Ser lättare ut att sätta dit den innan man sätter fast slangen igen!
Jag har iaf beställt den, får se när den kommer. Vad är det bäst att klamra slangarna med?

Hos mig bytte den körjournalen namn till reso[…]

Styrsnäcka Amazon

Samt att man har det där "döl&aum[…]

Fjäderbensbyte V70 -06?

Ska du ta ut hela benet behöver du inte kompr[…]

Handskfacksdelar S40

Hade ju funkat om inte den sidan slutade på […]