NilsO skrev: Bränslereläet består ju egentligen av två reläer. Var man börjar felsöka hänger lite på om reläet för pumpen slår på och av när man slår på tändningen, så om du lyssnar efter det kanske det går att ringa in problemet närmre. (Reläet slår alltså på pumpen när man slår på tändningen, men det går inte att höra eftersom en massa andra reläer också slår på då. Däremot finns inget annat relä som slår *av* igen efter ett par sekunder.)
Jag har rivit ut säkringsdosan och relä-brickan och bränslereläet slår på ihop med alla andra och slår *av* efter någon/-ra sekunder, klart och tydligt. Jag kan hålla i det och känner hur det tickar. Är detta alltså strömmen till pumpen som slås på och sedan slås av direkt..?
Pumpen i tanken verkar dock inte morra alls, fast den kanske inte hinner reagera så det hörs...
Vart felsöker jag då?
Letade efter nästa enhet i kopplingsschemat du gav mig, "Control unit Regina", men kan inte ens identifiera den i motorrummet..! Sitter den inne i kupén..? Ser ingenting som ser ut som enheten gör på bilden...