Nu har de hänt lite saker :) Skroten hade öppet idag på nyår så var där och rev i varenda volvo :roll: Fanns endast en 245 -92 med värmare som jag plockade ur, däremot var ej tiduret med

Köpte värmaren med tillbehör, 2 blinkers till V70n och lite annat för 200kr :D Jag for hem och började koppla upp allt och var berädd på en riktig smäll nu på nyår, men så roligt va de inte... De hände inget ting

Började riva isär allt och gjorde rent och efter de gick de lite bättre :D När man kopplar grön och röd som går in i tiduret så startar först fläkten i brännaren 1 sekund, sen glöder den i 4 sekunder och efter det händer inget ting :???: Har konstaterat att vattenpumpen är skrot och bränslepumpen är jag tveksam till då de bara gör ett klick i den när man stoppar ström på den. Får ingen spänning när jag mäter på någon av dom heller. Har kollat så den ena termostaten inte är utlöst samt mätt dom, och båda ger kontakt hela tiden. Flammvakten ger värde och glödstiftet blir varmt. Har testat 2 styrenheter så tror inte de är den. (samma styrenhet på varmluftsvärmaren) Någon som har några idéer? Nu blir de ut i limousinen ikväll och skuta lite airbags istället så tar vi nya tag imorgon :D