Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Volvo 745, årsmodell 1987 som gått ca 18500 mil.
Bilen är godkänd ua i sept 2014 och med följer sommar och vinterdäck som är godkända men ej "färska". Alltid servad på auktoriserad Volvoverkstad. Endast två ägare sedan 1987. Inga rostskador, med dragkrok och extra säte i bakluckan för barn upp till 40 kg. Dessutom motorvärmare, kupévärmare, centrallås och fönsterhissar. Fin och fräsch in- och utvändigt samt med originalfälgar . Värde?

Bild

Finns i Gävleborgs län. Forumbilder bara kraschar för mig. Denna bild hann jag dock lägga upp.
Senast redigerad av 2 ed, redigerad totalt 0 gång.
"Detta då jag inte kan se ordentliga bilder på bilen i fråga i denna tråd."

Ja, just det. Ed, när du skall visa bilder och använder Forumbilder bör du använda den fjärde raden uppifrån. "Hotlink för forum. Alt 1"
När du sedan lägger in bilderna på någon lämplig försäljningssida (inte här) så bör dom vara rättvända. Det blir bättre blickfång om man ser direkt vad bilden skall föreställa. Och framförallt bör du ju visa utsidan på bilen. Det är ju liksom det viktigaste för att locka en spekulant. Sedan fyller du på med interiörbilder från insidan och motorrummet. Och glöm inte att tala om var bilen finns. Kommunen räcker. Om man är för mycket detaljerad finns det människor som vill åt bilen utan att betala. Undvik därför att visa regnummer på bilen om du inte har den inlåst.
Rådlös: jsg håller med dig till fullo! Sitter på jobbet med surfplatta med begränsade möjligheter därav mitt bristfälliga inlägg. Rättvända bilder, fler exteriörbilder samt mer info kommer så snart jag är hemma imorgon! :)

Enligt meken så hade han nollat den och rade[…]

Bensinpriser v2

Sedan kriget bröt ut har oljepriserna ö[…]

Kanske läge att testa att byta själva &q[…]

Batterifråga?

Kan konstatera att jo köp nytt batteri p&arin[…]