Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Anders1978
Det är så att en kompis till mig, har en 740 gle 86. mekaniska sprutet och när han åkte hem från jobbet så gick den helt plötsligt,piss hörs som den inte går på alla, men när man gasar så går den bättre men inte bra, tänkte höra om det sitter ngn box i dom eller om det är ngn som har ngn ide
Användarvisningsbild
av lilleman
jag hade en sån för en del år sen som gjorde likadant det brukade räcka med att knacka på spridarna med handtaget på en skruvmejsel bensinen idag är så torr så spridarna kärvar jag brukade slå i en halv liter 2-taktsolja till en full tank det funkade bra dem åren jag hade den kan ju också vara packningarna på spridarna som är torra och drar tjuvluft spruta startgas där spridarna är fastsatta i plastbiten i toppen så hörs det direkt om den tjuvar där inget ovanligt fel på dessa gamla trotjänarna det sitter 2-oringar på varje spridare som blir torra inga stora pengar att fixa mvh/roger :)
Bensinpriser v2

Womens From Your City - No Selfie - Anonymous Casu[…]

EX60

Ny här nu i väntan på nya bilen. B[…]

Kolla på- Kul på Hjul -på YT,dom[…]

Varför inte bara köpa en läsare?