Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Parasit sökes! Xc70 grill stulen Alingsås

Jag betalar 2000kr till den person som kommer med avgörande tips som leder till att jag får reda på vem den parasit är som ryckt grillen på min Volvo xc70 natten till tis den 26/3. Drottninggatan i Alingsås. Sett eller hört nått?eller har grannens pojk ny grill på sin gamle volvo?Du kan vara anonym. Skicka ett mail eller tipsa polisen Alingsås
WilliamB
Fy fanken vad sådand är tråkigt. Mycket pengar och arbete i onödan innan det är "fixat" igen. Tar försäkringen det? Självrisken är väl lika hög som vad "grejerna" kostar. Du har väl polisanmält det?
En gång när vi kom hem från semestern till Landvätters Flygplats, mitt i natten, kom där en Volvo 480 körandes från parkeringen när vi gick till bilen. Den var helt rensad på allt framtill. Dom hade tagit strålkastare, blinkers, grill, kofångare mm. Han såg inget vidare glad ut. Klockan var väl runt 03:00. så det var nog inte alldeles lätt att få hjälp heller.

Mvh
Lennart
börjar verkligen tröttna på detta samhälle när jag läser detta!!!
jag bor i partille och råkade ut för samma sak!!!!natten till måndag 24/3 tog de min turbogrill...och de tog också en annan grill kvarteret brevid..det måste va några 20 åringar som inte har förstånd som åker omkring och stjäl andras grejjer....lider med dig hoppas det löser sig för min del så måste jag fixa nya fästen också eftersom de pajjade...
Köpa en tidig XC90?

Jag råkade impulsköpa en XC90 D5 fr&ari[…]

Lossade på ett överfall i taget,blev ma[…]

Elpriset

2800 kr inklusive alla avgifter. Det kan ju in[…]

Volvo car UX

Någon som fått uppdateringen till sin[…]