- tor 10 jul 2014, 22:05
Hej!
Skall hjälpa min far att sälja gamla volvodelar från en bensinmack! finns några lådor med blandat smått & gott. Har ni några bra tips på hur jag skall sälja dom? via blocket eller tradera eller detta forumet?
exempel på lite delar som kan tänkas vara intressanta:
Värmekran 140/164 69-72 resnr 679480 i volvo orginalkartong NOS
Volvo vakumförstärkare nr 464673 i volvo orginalkartong NOS
Volvo torkarmotor 684999 i volvo orginalkartong NOS
Volvo axelkors 1209814 i volvo orginalkartong NOS
Volvo ventil 1266004 i volvo orginalkartong NOS
Volvo bakluckegångjärn kromade volvo orginal nya/oanvända 2 st
Volvo orginal tempmätare (tavlan i instrumentbrädan med kablage och koppling NOS i volvo orginalkartong NOS
9 9
plus en hel del annat, mycket tänddelar: Rotor, fördelarlock, brytarspetsar, kondensatorer tändstift ca 100-150 st, en konstigt(sportig, röd) ratt, packningar, ventilkåpepackningar etc.
massa smågrejer som jag inte vet vad det är. vill g'ärna sälja rubbet om jag inte blir helt lurad.
tips om hur och vilket värde detta kan innehålla mottages tacksamt!
MVH /Emil
Skall hjälpa min far att sälja gamla volvodelar från en bensinmack! finns några lådor med blandat smått & gott. Har ni några bra tips på hur jag skall sälja dom? via blocket eller tradera eller detta forumet?
exempel på lite delar som kan tänkas vara intressanta:
Värmekran 140/164 69-72 resnr 679480 i volvo orginalkartong NOS
Volvo vakumförstärkare nr 464673 i volvo orginalkartong NOS
Volvo torkarmotor 684999 i volvo orginalkartong NOS
Volvo axelkors 1209814 i volvo orginalkartong NOS
Volvo ventil 1266004 i volvo orginalkartong NOS
Volvo bakluckegångjärn kromade volvo orginal nya/oanvända 2 st
Volvo orginal tempmätare (tavlan i instrumentbrädan med kablage och koppling NOS i volvo orginalkartong NOS
9 9
plus en hel del annat, mycket tänddelar: Rotor, fördelarlock, brytarspetsar, kondensatorer tändstift ca 100-150 st, en konstigt(sportig, röd) ratt, packningar, ventilkåpepackningar etc.
massa smågrejer som jag inte vet vad det är. vill g'ärna sälja rubbet om jag inte blir helt lurad.
tips om hur och vilket värde detta kan innehålla mottages tacksamt!
MVH /Emil