PV, Duett, P1800, P1900, Amazon, 140, 160 relaterade ämnen men här diskuterar vi även Volvo 903 (Valp) & TP21 (Sugga) samt EPA och A-traktorer

Moderator: Moderatorer

tack hasse! tanken var att hela bilen skulle bli i den blanksvarta färg som främre delen av bilen är i nu på bilderna. men kommer tyvärr få skicka iväg den med enbart lite provisorisk burk primer på bakdelen och sälja som den står. då jag känner att jag inte kan lägga ner den tiden på att vänta tills de blir nog varmt så jag kan spackla klart och göra resten själv.

hade jag haft garage hade jag gjort färdigt, men nu när 940 trängs på gården och b körkortet står för dörr'n så får jag nog ta å släppa detta projekt nu tyvärr. :/
jo ja fattar läget. personligen tycker jag det är rätt kaxigt med primer ta nått som passar med det svarta
då borde den gå att sälja ändå den går ju bra nu. tycker nästan varenda traktor har primer färg i mina hemtrakter.
sen får väl nästa ägare ta vid med resten.

Med vänlig hälsning hasse
haha ja jag håller med dig hasse!
det hoppas jag verkligen, de är inte jätte vanliga (som tur är) och de flesta 142 som är traktorer är oftast bibehållna som "okapade" och många gånger till synes på bilderna mycket, mycket fina och för en dyr prislapp! så på de viset kan jag kanske ligga i lä, men förhoppningsvis finns det nån som nappar på en billigare 142 som det finns lite att göra på istället för att betala 25-30 för en riktigt fin istället. :) det är mycket blandade tankar och känslor men det ska ändå bli skönt att avsluta detta kapitel. samt spännande å se vart den hamnar härnäst!

Stämmer.

V60 sliter däck bak

Vilken bussning är det du menar? Och vart fin[…]

Husbilar igen, eller ja förare och sjä[…]