PV, Duett, P1800, P1900, Amazon, 140, 160 relaterade ämnen men här diskuterar vi även Volvo 903 (Valp) & TP21 (Sugga) samt EPA och A-traktorer

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ida
åja, er det nytt ja :D jammen da skjønner jeg godt! jeg tenkte det hadde vart en stund siden dere hadde så mange emner og sånt, og da hadde det vært litt dumt hvis det var så lite liv. Men jeg skal nok bli her jeg, og se hva som skjer :)
av Roffy
grombil :D

Bild
av kaffe_koppen
Jag har aldrig sett en sugga förut men jag har hört så mycket snack om att den är ful och kass. Jag tycker den ser grym ut. En sådan lite sak skulle man ha att åka till plugget med. Om man hade några tusen i månaden att tanka det för vill säga;)
av anp
Hade en sådan där sak för många år sedan, med en Volvo B36 V8 motor under huven och axlarna lagda under fjäderpaketen.
Kupén bakom framdörrarna var bortkapad och ersatt med ett flak istället.

Törstig som bara den, och tyvärr klen. Ända tills den dag jag skulle sälja den, och upptäckte att gasstaget satt fel, så förgasaren bara öppnades till hälften. Efter åtgärd av det, blev det ett helt annat ryt i motorn. Så dags då :cry:
av Rådlös
Vad var det för motor i "originalsuggan"? Och var det samma motor i både den civila och militära varianten?
Användarvisningsbild
av Bosa
Här är en annan Sugga:
Bild

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]