- sön 23 nov 2014, 22:35
#921113
Tacktack! :D
Ja, tyvärr är den mörkade sanningen att jag inte fått ordning på tändningen än! (S) De är fortfarande originaltändningen som är lite sent ställd, precis så den inte spikar.Har dock inte på vilken grad.. Då går den hyfsat lätt att starta och ganska skapligt vid gaspådrag, misständer dock en del och hackar på låga varv..
Jag går ännu i tankarna på vad jag ska få mig för någon lösning, men då bilen står på vinterförvaring så har jag ingen brådska med de och med tanke på att jag precis blivit husägare så försvinner pengarna till helt andra grejer just nu!
Men när våren börjar närma sig ska jag väl ta tjuren vid hornen och beställa antingen 123ignition, accuspark eller Lumenition PMA50! (I)
Ni är välkomna att fortsätta diskutera B20 trim i denna tråd då jag antagligen kommer fortsätta själv till våren och ta upp nya diskutioner inom trimning och framför allt tändning... :)
Eller vill admin kanske att de är dags att starta en ny tråd med mer specificerade ämnen? :roll:
Ja, tyvärr är den mörkade sanningen att jag inte fått ordning på tändningen än! (S) De är fortfarande originaltändningen som är lite sent ställd, precis så den inte spikar.Har dock inte på vilken grad.. Då går den hyfsat lätt att starta och ganska skapligt vid gaspådrag, misständer dock en del och hackar på låga varv..
Jag går ännu i tankarna på vad jag ska få mig för någon lösning, men då bilen står på vinterförvaring så har jag ingen brådska med de och med tanke på att jag precis blivit husägare så försvinner pengarna till helt andra grejer just nu!
Men när våren börjar närma sig ska jag väl ta tjuren vid hornen och beställa antingen 123ignition, accuspark eller Lumenition PMA50! (I)
Ni är välkomna att fortsätta diskutera B20 trim i denna tråd då jag antagligen kommer fortsätta själv till våren och ta upp nya diskutioner inom trimning och framför allt tändning... :)
Eller vill admin kanske att de är dags att starta en ny tråd med mer specificerade ämnen? :roll:
