PV, Duett, P1800, P1900, Amazon, 140, 160 relaterade ämnen men här diskuterar vi även Volvo 903 (Valp) & TP21 (Sugga) samt EPA och A-traktorer

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av olafixar
uj uj vilket spännande projekt vol:-)
av _hagitch_
Riktigt snyggt..keep on working.. :D ska blir oligt att se :)
av Nille
Tackar, är ett par timmar slipning och eldragning kvar plus lite annat meck:D Din PV är där häller inge större fel på. Är den klar nu eller du håller fortfarande på med den?
av _hagitch_
Nille skrev:Tackar, är ett par timmar slipning och eldragning kvar plus lite annat meck:D Din PV är där häller inge större fel på. Är den klar nu eller du håller fortfarande på med den?
tackar tackar :)
ska bara ha ett avgassystem sen ska jag pilla lite till med el...bara några timmars arbete kvar..men det är ekonomi som sätter stopp eftersom ajg går på gymnasium och lever på studiebidraget :D men men :P
Användarvisningsbild
av mallossi
vet du vad det roliga är jag heter niclas har en 142 som jag ska sätta s40 inrednig i och 850 baklampor det som är problemat är att jag får skita i det ytre nu när jag såg bilen men det va ju bra att du gjorde det för då vet jag ju hur min 142 skulle ha sett ut grattulerar till ett otroligt fett bygge trots att jag fick avsluta mitt för typ 3 min sen haj ///////nille

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]

Ni som kör husvagn med eran XC 40, vilka husv[…]