- lör 25 sep 2010, 20:49
hej igen.
Nu har jag bytt 2st slangar bak, den som går från bromsröret till t-kopplingen (den gammla var det tvärstopp i) & slangen till vänster bakbroms.
Så det som inte är bytt nu är det längsgående röret & röret till höger broms. men dom är det inget fel på, har blåst tryckluft igenom å det flödade bra. ingen smuts.
röret från vätske behållaren till huvudcylindern är inte heller bytt, men den är det heller inget fel på.
Har gått runt & luftat 2-3 ggr nu, det blir lite tryck på på pedalen, men inget enormt.
Det sprutar bra ut ur nipplarna.
Så min fråga är: hur många gånger behövs det igentligen luftas?
det kan ju inte vara hur mycket luft som hellst i systemet!?
man kan inte se att det läcker nån stans heller.
tack på förhand
Nu har jag bytt 2st slangar bak, den som går från bromsröret till t-kopplingen (den gammla var det tvärstopp i) & slangen till vänster bakbroms.
Så det som inte är bytt nu är det längsgående röret & röret till höger broms. men dom är det inget fel på, har blåst tryckluft igenom å det flödade bra. ingen smuts.
röret från vätske behållaren till huvudcylindern är inte heller bytt, men den är det heller inget fel på.
Har gått runt & luftat 2-3 ggr nu, det blir lite tryck på på pedalen, men inget enormt.
Det sprutar bra ut ur nipplarna.
Så min fråga är: hur många gånger behövs det igentligen luftas?
det kan ju inte vara hur mycket luft som hellst i systemet!?
man kan inte se att det läcker nån stans heller.
tack på förhand
Alla barn tycker om att åka polisbil....men det går över med åldern=)