- ons 30 okt 2013, 18:12
Efter mycke strul och resor till Bilia södertälje för att få min efterlängtade tryckslang till styrningen,första besöket Ingen slang!!!!(restad) ingen som ringde och medelade heller, andra besöket lyckades jag få beställa en IGEN. 3 gången gillt får slangen åker hem går till jobbet arbetskompisen lovar hjälpa till igår, efter mycket om och men får vi då bort den gamla trasiga,efter lunch går vi raskt till verket för återmontering AV den nya , dom har sålt fel slang en som inte passar vilket vi efter 3 timmar upptäcker DEN går inte att få utan att ta bort motorn!!!
På bilia skyller man glatt ifrån sig på att man Nog bytt styrväxel :roll: och det är därför den inte passar
-)
Jag har inte tummen mitt handen eller så.......
jag bor 4 mil från s-tälje.....tid är ju pengar och bränslet inte gratis undrar hur pass intersserade dom är av att ersätta MIN förlorade tid och bränsle........
Heja VOLVO
På bilia skyller man glatt ifrån sig på att man Nog bytt styrväxel :roll: och det är därför den inte passar

Jag har inte tummen mitt handen eller så.......
jag bor 4 mil från s-tälje.....tid är ju pengar och bränslet inte gratis undrar hur pass intersserade dom är av att ersätta MIN förlorade tid och bränsle........
Heja VOLVO