Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 2013xc70
Hei, har caravan speil til v 50 2006 mod, de passer også til v70, men jeg er usikker på om de sitter godt nok på xc 70. Dere som drar vogn, hva slags speil bruker dere på xc70? vol:-) vol:-)
Användarvisningsbild
av apersson850
När jag nu köpte en XC70 passade inget som jag hade. Så jag gick till Volvo och köpte ett par speglar. Vem som gör dem vet jag inte säkert, men jag skulle tro att det är Polymega som tillverkat de här också. De ser precis likadana ut som de äldre speglarna jag har till 850, 940 och vad det nu kan vara, bortsett från själva fästet som ska in under huvkanten. Jag råkade klippa ett glas i en av speglarna (tappade den på marken), och mycket riktigt så passade glaset från en av de gamla speglarna. Det är därför jag tror att de här också är tillverkade av Polymega. De ligger bara en mil från där jag jobbar, men jag tvivlar på att de säljer över disk till vem som helst. Då får man nog vara bekant med någon som jobbar där.
Användarvisningsbild
av DrMumin
Använder milenco Aero helt underbart stabila och mycket bra blickvinkel dom finns med både korta och långa armar beroende på vagnsbredd

Gummi mattor, vinterhjul, bagagenät, annat? […]

V90 läggs ner.

Intressant, ska undersökas. Vad söker d[…]

Ardic 612D

Hej, jag har en Ardic 612 D dieselvärmare som[…]

Startproblem batteri?

Hur kommer man åt regulatorn?