Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej!

Jag har nu skaffat mig en Volvo V70 -08 Momentum.

Jag ska köpa R-design, iallafall backspeglar och dimljus, ska skaffa extralysen så det är ingen mening att köpa grillen..

Men jag har tittat på Bilia och Hova.com, där är Hova.com billigast och det är också originaldelar enligt sidan.
Någon som har erfarenhet av Hova?

Sedan så hittade jag idag denna annons på blocket: http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_r ... ?ca=10&w=2

Erfarenhet av den någon? är den seriös tro? Och är det originaldelar också så är han billigast.

Tacksam för tips och hjälp vart det är bäst att handla.

/Jesper
Cox skrev:Läs denna tråd och bilda dig en omfattning av dessa blocket skojare. Så förstår du att det kan vara grannens delar du köper på blocket.
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... lit=stulna
Förstod nästan att det var något sådant, tack för snabbt svar!

Får nog bli Hova.com istället för jag är ju inte så sugen på att ha någon annans R-Design på min bil :)
StefanN skrev:Gå direkt till Volvo och köp grejerna, enklast och billigast.
Jag har tittat på Bilia.se och där är de inte billigast!

T.ex backspegelkåpor kostar 1200:-/st på Bilia, och på Hova.com kostar de 1295:-/par.

Så det är halva priset där om jag förstår rätt!
Jesperhellman skrev:

T.ex backspegelkåpor kostar 1200:-/st på Bilia, och på Hova.com kostar de 1295:-/par.

Du har fått fel pris, 1168.75:-/par kostar dom på Bilia.
StefanN skrev:
Jesperhellman skrev:

Du har fått fel pris, 1168.75:-/par kostar dom på Bilia.

Jaha, undrade lite hur det kan skilja så mycket i pris om det var så som jag trodde.
Men det står ju att det är pris per st på Bilias hemsida, men de kanske är per par iaf? Då ska jag ju köpa där isånafall då jag har köpt bilen på bilia också!

Köp ferritas standard rostfria system s&arin[…]

Sätt på keramiska belägg näst[…]

244 - Bälte bak

När jag satte rullbälte bak på 144[…]

Trögstyrd V70 trots ny servopump

Kärvande rattaxelknutar är väl en k[…]