Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andreaas90
Hej!

Jag har läst och försökt uppdatera min RTI (som har org versionen från 04) i sig.
Har hittat massa guider och gjort exakt som där står.
Även bränt i låg hastighet(2.4x) på Verbatim DVD+R DL skivor. Men ingen framgång. RTIn säger att den ej kan läsa skivorna.
Använt IMGburn och fått måldisken att se exakt likadan ut som std-skivan från Volvo men nicht workin'.

Har laddat ner A / B / C skivan från 2010 från tpb.

Någon som har skivor att låna ut till mig så jag kan få det att fungera?
Alternativt hjälpa mig lite mer ingående?

/mvh Andreas
Användarvisningsbild
av kebabpizza
Det ska funka, men men, verkar bara vara vissa kombinationer av skivor och brännare som funkar. Eller så behöver DVD-läsaren lite översyn alternativt så har den helt enkelt lagt av för gott.
Användarvisningsbild
av Ticken
Låser den här tråden med hänvisning till forumsreglerna. Den aktuella biten är understryken.

Om det finns frågor om detta så går det bra att kontakta mig via PM.

Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Skriv inget som kan vara kränkande för enskild person. Vi moderatorer behöver inte motivera varför ett inlägg raderas eller varför en avstängning har skett. Följs reglerna och du agerar med allmänt hyfs skall det nog inte vara några som helst problem.

/Ticken

Köpa begagnad XC40 fr 2024

Ja, vad är det för motor. Låt som […]

ventiler B5254T11

Hejsan volvovänner! Är det någon s[…]

@fjohan82 , Det finns ju andra bilar än Volv[…]

Gjort lackrengöring mm så nu är de[…]