- tis 23 maj 2006, 21:32
Hej!Vad tjänar man med en uppdatering av programvaran på s80.....vad är det som blir bättre?
Moderator: Moderatorer
guliani skrev:Hej!Vad tjänar man med en uppdatering av programvaran på s80.....vad är det som blir bättre?Har för mig att hela bilen blir piggare samt så drar den lite mindre bränsle förbrukning...ett dålig exemepl ger jag dig nu , men hoppas du förstår.
G-kraft skrev:När man formaterar om en dator och installerar om allt på nytt,,,datan blir bättre...och piggare...Just detta gäller iofs bara persondatorer som med tiden blir långsammare pga av att den bli nedskräpad med program som körs i bakgrunden som man kanske inte behöver, hårddisken blir fragmenterad och full. Data som hamnar "långt ut" på en hårddisk läses också långsammare, så därför kan det vara en god idé att börja om från början och se till att de program man verkligen använder hamnar först på hårddisken osv.
angrah skrev:Jag bytte till svenskt språk när jag köpte min bil från italien. Betyder det att den nya programvaran hängde med? /NilsÄndrade endast språket och det är ingen mjukvara för hela bilen..endast en programering ändring av språk meny....inget annat....en sådan kostar endast 310:- jämfört med en hel mjukvara laddning för bilen kan kosta mycket mer....
Enkla sanningen är ja. Du tar bort askkoppen[…]
Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]
Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]