Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av micke2
Har kört till till Esbjerg i Danmark tagit färjan till England därefter kört till Cheltenham och sedan tillbaka igen. En resa på 200 mil plus färjan till England. Bilen gick perfekt, var som en kung på vägen och lämnade britterna efter mig :D förbrukningen stannade vid 0.72 milen :|. Med dubbade vinterdäck, som absolut inte hade behövts.
av Tobbev
Vi funderar lite på den färjan i sommar. Hur var den, (fräsch etc och fanns det något för barn, 3 och 6 år gamla, att fördriva tiden med)?

/Tobbe
av kamilenski
Med dubbdäck? Får man det?
av micke2
Färjan är ju en kombinerad last och passagerarefärja. hytterna är rätt så okej med tv ,toa ,dusch. det finns ett litet cafe och några större restauranter, samt en liten lekhörna för mindre barn.Det finns också en liten affär att handla i. Vi hade dock en tuff hemresa där det stormade på havet så man kunde inte sova, på frukosten dan efter fortsatte stormen så jag underhöll andra passagerare med att ramla av stolen en gång och fick kaffet över mig :D :D

Den som löser livslängdsproblemet med Li[…]

Service Peugeot 107 2007

I går var jag och pressade ur det gamla lagr[…]

Idag har jag bokat tid för service. Classic s[…]

XC70 2016

En annan sak jag kom på jag glömt fr&ar[…]