Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Eftersom jag sålt röda 855an har jag varit på jakt efter ny bil. och har även en på gång som jag eventuellt köper i helgen.

men när denna dök upp i fredags kunde jag inte låta bli. den har blivit insladdad i en trottoarkant så bakre bärarmen fått sig en törn, vilket gör att bakhjulets camber inte riktigt är vad den borde.
Detta gjorde ju såklart priset väldigt förmånligt. slog till direkt och körde den faktiskt hem, även om det inte gick i mer än 60km/h.

Idag har jag haft besök av Eccy234 så jag får lite proffessionell hjälp om det finns räddning eller ej. så jag har väntat på det innan jag ville göra en tråd. och då tråden nu finns förstår ni att V70in kommer att räddas.

Förutom att Bärarmen bak skall bytas fann vi lite avgasläckage och en bromsslang som inte mår helt hundra...

Har inte knäppt några egna bilder än så jag bjuder några på bilen som jag fick av förra ägaren...

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Trevlig bil med mysig motor :D Skysst inredning trä och skinn (P)
behöver du delar så har jag inget kvar de är hos din granne :wink:
Användarvisningsbild
av Dalmans
Japp, det gjorde det....

nu vart det lite internt snack så ni kanske inte hänger med....
Elofson är min gravida sambo och hon vart lite grinig när jag skulle köpa 940in då vi kommer behöva kombi till sommaren.

köpte därför denna för att rädda mitt eget skinn :)

Har en ny bärarm på gång.... sen fattas bara orken att byta och en besiktningstid... bilen går januari ut men med mitt tempo lär jag inte hinna köra den :)

Det är väl fortfarande så att man […]

Här påstås också att P2600 […]

Fått mina nya däck och fälgar mont[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Kan vara intressant att veta mätarställn[…]