Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av llesrof
Testa att skriva en lite mer informativ rubrik så ser folk direkt vad tråden handlar om. Det blir lättare för alla då. S60 av årsmodell 2001 hade inga sådana speglar så hos Volvo hittar du inga. Möjligen att speglar från senare årsmodeller kan passa, eller går att modifiera så att de passar.
Användarvisningsbild
av SvenB
Nej, det är omöjligt att via rubriken veta vad du menar. Om någon som har lösning på ditt problem ser att du är trött tycker han kanske att du skall gå och sova, och öpnnar inte tråden. Det är bättre att skriva "Backspegel S 60 -01"
av llesrof
Det kan kanske uppfattas som lite respektlöst mot andrs forumsmedlemmar att inte ta sig tid att skriva en rubrik så att man direkt förstår vad det handlar om. Nu har vi i alla fall i all vänlighet tipsat dig om att se över rubriksättningen och jag har även svarat på din fråga.
av kamilenski
Jag fattar inte. Är det så svårt att ändra rubrik?
Snälla...
Användarvisningsbild
av camaro69
Patronen, om du nu förväntar dig hjälp, så kan du visa lite gott omdöme och ha en portion ödmjukhet som ny medlem.
Då kan hjälpen komma blixtsnabbt. Men med nonchalans, och en kommentar som "folk fatta väl".

Så lycka till ......

Jag blir så trött ....
av Thomas J
Om du nu skiter i vad det kostar så är det väl inte så svårt att gå in på Volvo och beställa?????
Beställ från en -05 eller nyare, kostar väl 2500-3000kr/st

Hoppas att någon vet exakt var den sitter oc[…]

Transmissionsolja till M66

ok, tack! Bara att köpa på sig tre lite[…]

Jämfört olika försäkringsbo[…]

Filtret byttes av förra ägaren är f[…]