Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AndreasGLT
Endast den ena lampan lyser. Jag vet att för ca 1 månade sedan så fungerade båda. När jag mäter strömmen så verkar det komma för lite till den som inte lyser. Jag misstänkte jordfel.
Hur kommer man åt kablarna. När man lossar inredningen på luckan tycker jag inte man ser något av det jag söker. kan man lossa lampinsátsen utåt (enligt haynes gör man det).
Någon som doktorerat på 855 nummerplåtsbelysning?? :)
Användarvisningsbild
av G-kraft
AndreasGLT skrev:Endast den ena lampan lyser. Jag vet att för ca 1 månade sedan så fungerade båda. När jag mäter strömmen så verkar det komma för lite till den som inte lyser. Jag misstänkte jordfel.
Hur kommer man åt kablarna. När man lossar inredningen på luckan tycker jag inte man ser något av det jag söker. kan man lossa lampinsátsen utåt (enligt haynes gör man det).
Någon som doktorerat på 855 nummerplåtsbelysning?? :)
Aa det ska gå att lossa insatsen utåt...ska inte vara några problem..
av AndreasGLT
tar man enbart bort där lampan sitter eller är det hela rampen med handtag och allt
Användarvisningsbild
av Sparkz
Hela handtaget
av AndreasGLT
Ifall någon är intresserad så är det hela handtaget som skall demonteras. Först inredningen och sedan torkarmekanismen och sen också handtaget.

Verkar som att ID.7 GTX kan få 1800kg fö[…]

Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60

Klockrent. Exakt samma felbeskrivning som mitt pr[…]