Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Noodles
Jag har testat med 4-5st album som alla ligger i egna mappar på USBminnet men lik väl så visas alla låtar i en enda lång lista... :(

Enligt en säljare på REBil i Borlänge så skulle det gå att bläddra bland mapparna man har på USBminnet och inte bara få alla låtar i en lång lista.

Sandisk 1Gb minne som jag har i bilen.
HP stereo.
Mapparna ligger direkt i roten och inte i nån undermapp.

Är det bara mig det inte funkar för? Eller har alla det lika?
Användarvisningsbild
av Momentum
Peanuts skrev:Du kan även bläddra via ratten om du trycker på Svars-knappen för telefonen. Den har samma funktion som Enter.
Ja du har rätt - börjar bli gaggig
av Noodles
Momentum skrev:Du kan bläddra via <ENTER> knappen ej via ratten
Men det bläddrar väl 'bara' i hela låtlistan, och ej albumvis, väl?

Som det är nu ligger det 1-27 FaithNoMore, 28-39 Robyn, 40-50 Johnossi osv...
Jag skulle uppskatta 1-27 FNM, 1-11 Robyn, 1-10 Johnossi - om möjligt - har nån av er så, från USB på en -11 (HP - ej Sensus alltså)?
Användarvisningsbild
av Snacksalig
Låter konstigt.

Är usb-stickan formaterad som FAT32?
Vad händer när du trycker på"enter"-hamnar du bara direkt i låtlistan med alla låtar, då, eller?
När man trycker på enter, så ska man hamna i roten, dvs där mapparna skall ligga.

Jag har HP-stereo och MY-11 och har inga som helst problem. USB-interfacet klarar t.o.m. flera undermappar, så att jag och flickvännen har varsin, med unermappar i.

Men se bara till att stickan är ordentligt formaterad (ej snabbformaterad) i FAT32 och lägg in mapparna en och en, direkt i roten på stickan, till att börja med.
Fungerar det inte då, så är nåt troligen lite knas.
av Noodles
Ska kolla hur det står till med FATen, kanske är en sådan enkel sak som strular. :)
Ska även testa med ENTER

Återkommer efter testet. :)
av hanss
När du lyssnat klart på en map hoppar den automatiskt till nästa... Gör i alla fall så i min bil. För att bläddra bland mappar trycker man antingen på svarsknappen eller enter. Någon som vet om man kan låsa den till en mapp?

Sen eftersom jag har haft flera T8, det är ga[…]

Problem med Carplay Senus

Prova att göra en hård omstart på[…]

Solenoid b4b

Om jag mins rätt hade alla Volvo fram till Am[…]

Har nu kört ca 30mil, samt 'kört vå[…]