Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av Björn79
Någon som handlat av de? Beställde en sportsats och lite andra smågrejor av de för fem veckor sedan, blev lovad leveranstid på 1-2veckor i orderbekräftelsen. Mailade efter drygt två veckor och frågade, fick till svar att grejorna skulle komma in samma vecka och att de skulle skicka de direkt. Efter en och en halv vecka till utan nåt besked what so ever så frågade jag online supporten på hemsidan och fick exakt samma svar igen men har åter igen efter en vecka till inte fått något besked. Saken är den att jag betalade grejerna direkt och det börjar kännas lite väl trist det här...
Så jag undrar, har fler erfarenhet av företaget, för hoppningsvis något som kan lugna mig lite?

M.v.h. Björn.
av styling4u
Hej,

Det kitet du hade beställt var av fabrikatet FK. En vecka innan du beställde dit kit så fick vi reda av en annan kund som beställt samma kit att framfjädrana som medföljde i kitet inte gick att montera tillsammans med stötdämparna, detta gjorde att vi fick lägga in en reklamation till FK och avvaktade svar. Tyvärr så hade större delen av FKs anställda semester i detta skede och vi fick vänta i flera veckor för att få svar på våran reklamation, tillslut kom dom fram till att dom inte kunde lösa problemet och bad oss sända tillbaka alla delar.

Jag hoppas du är en av de som vi kompenserade med att istället skicka ett Justerbart coiloverkit till, om inte så hör av dig så löser vi detta.

Mvh Styling4u.se

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gi[…]

Tysta sommardäck V90

XC60 tystare än V90, A6 tystare än Q5...[…]

Jag skulle vilja veta hur du kan veta att den utlo[…]

Tjuvström V70 2005

Ska se om jag kan kika närmre på den im[…]