Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Pappa köpte sig en nyare Peugeot diesel då han åker några hundra mil i veckan så då fick jag överta hans gamla bil :D
Gammal firmabil som han köpte loss billigt så den är i stort sett fullservad fram tills dess :wink: Finns mycket roligt i den som ECC, AC (sitter en pinne genom kondensorn så den fungerar inte), 4xelhissar, armstöd med 4 mugghållare, nästan helt fungerande bensinmätare och R-sportklädsel.
Tyvärr automatlåda som känns slut då den ogärna vill växla upp och växlar ner direkt det går lite tungt. Men den går att köra under litern till skillnad från min förra automat som numera står och skäms under snön.

Synd att jag hunnit göra mig av med nästan alla godbitar till nya fronten som jag hade förut :(

Bild

Bild

Bild

Bild

Riktigt sköna säten :wink:
Bild

Någon som sett det här förut? (Dalmans din tic räknas inte)
Bild

gött med mugghållare :P
Bild

Finns hur mycket papper som helst. Nästan alla besiktningspapper, servicepapper, servicebok på ACn, körjournal mm
Bild

Finns lite rost längs sidorna som skulle behöva åtgärdas, golvet lagade jag upp i höstas annars är den helt ok. Alla packningar, packboxar, kamrem med spännrullar mm är bytta för en månad sen bortsett från vevaxeltätningen men det lutar mot manuell låda i den.
Senast redigerad av 1 päpplet, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ser fräsch ut :) Är det en dekal jag ser i bakrutan , isåfall vad står det på den?

/Kalle
Användarvisningsbild
av päpplet
fan va nyfiken du är :lol: Marie Memorial Race 2010 står det på den (dragracetävling)

Hej Har en V60CC 2022 som jag hade inne på […]

Nu börjar konkursutredningen bli klar och det[…]

Dolda Vinkeln...

Har nu kört vår S90 T5 MY18 (Inscriptio[…]

Det verkar vara förnuftiga beslut, säker[…]