Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Jag tror att jagrullar.se hyser en stor bredd med kompetenser - Att vi har folk som jobbar på allt möjliga ställen!

Använd din mobilkamera (eller bättre om du nu har tillgång till en sån) och fota din arbetsplats.

Om du kör lastbil så vill vi ha en hyttvy, om du arbetar på ett kontor, så vill vi se skrivbordet osv..!

Sätt igång och kläm en bild där du oftast vistas på jobbet och lägg upp den här i tråden..!
(http://www.forumbilder.se är ett hett tips för att lägga upp bilder!)

/Ticken
Användarvisningsbild
av crumpets
Bild

IT-kille, aka kontorsråtta ;)

Numera pluggar jag, dock. Tror inte jag plåtat skolan.
Användarvisningsbild
av Dalmans
Bild

Kör budbil... lite olika bilar beroende på tillgång och linje osv, på denna bild är det firmans Fiat Ducato, skräpbil men den gör sig ganska bra i rätt ljus (totalt mörker)

Mitt företag är inhyrt av poståkeriet så jag dönar runt med företagspaket runt om i Dalarna och trivs GAAAAALET bra!
Användarvisningsbild
av Mabuse
Sorry, fotoförbud på min arbetsplats... :roll:

Kineserna som konkurrerar med oss skulle sälja sina morsor till organbanken för en titt på de senaste kretskorten. Jag felsöker elektronik hos världens största levernatör av radiobasstationer för mobil telefoni.

Så här ser ett av skrivborden ut i mitt hobbyrum:

Bild
av llesrof
Administrativt inom IT-träsket och det är totalt ointressant att skriva om och ännu mer ointressant att ta bilder på. Jag har en datamaskin, ett skrivbord och en stol samt någon bokhylla.
Användarvisningsbild
av ketto
Kör truck på Volvo Powertrain! Fotoförbud råder.! :wink:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Jag har inte fotoförbud men hur jävla upphetsande är en Städvagn iof kan jag ta bild på "Traktorn" En Hakomatic modell okänd bryr mig inte så noga i vad det är. Men den flyttas inte på i första taget om den står i motlut.
Ja jo jag jobbar med Lokalvård A.K.A. STÄDARE. Fan inte det roligaste men va fan det e ett jobb.
IKEA Uppsala håller jag till för den delen.
Användarvisningsbild
av Brainy
Här "bor" jag:

Bild

Skrivbordet är gränsfall på för stort för rummet, men det funkar :)

Jobbar som revisor, eftersom vi är ett mindre företag så sysslar jag även med löpande redovisning men det är inte i speciellt stor utsträckning. En del bokslut gör jag dock per år, men huvuddelen av min tid sysslar jag med revision.
Användarvisningsbild
av wendtan
Bild

Det kunde varit lite mer städat, men de vad det inte :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19
AC problem V70 2016 D3

Det är ju bara att plocka bort relät och[…]