Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Danneman
Någon som har erfarenhet av att montera vinge på en S60?
Är det svårt? (Beror iofs på hur händig man är)

:shock:

Har en färdig lackad som står här och väntar... vet ej om jag ska ge mig på det själv eller lämna bort det ...
av matzen10
Danneman skrev:Någon som har erfarenhet av att montera vinge på en S60?
Är det svårt? (Beror iofs på hur händig man är)

:shock:

Har en färdig lackad som står här och väntar... vet ej om jag ska ge mig på det själv eller lämna bort det ...
Jag ska låta Volvo montera min för säkerhets skull. Men du kan även vända dig till en billackerare; de brukar kunna det mesta av dylika saker till en billigare penning än fackhandeln. Så tänker jag iaf.
Har du den där med lite luft mellan bakluckan och vingen?

---> Matz
Användarvisningsbild
av Danneman
Japp, den med "lite luft" emellan. Monterad och klar ! Vart faktiskt bra.
Jag lät Volvo i Uppsala fixa det.
Kompisen jobbar som meck där, han hade aldrig monterat en sån tidigare så han tyckte att jag kunde vara med när det skulle borras i bakluckan, he he. ;) det gick bra, lite strul att hitta bra borrar då det står att man ska använda en special-borr. Men det löste sig.
av matzen10
Danneman skrev:Japp, den med "lite luft" emellan. Monterad och klar ! Vart faktiskt bra.
Jag lät Volvo i Uppsala fixa det.
Kompisen jobbar som meck där, han hade aldrig monterat en sån tidigare så han tyckte att jag kunde vara med när det skulle borras i bakluckan, he he. ;) det gick bra, lite strul att hitta bra borrar då det står att man ska använda en special-borr. Men det löste sig.
Vad skönt! har du lust att tanka upp en bild?! Jag går själv i väntans tider och tittar gärna på andras godingar sålänge :lol:

---< Matz
av jbl
Snyggt 8)
Användarvisningsbild
av Rillee
Funderar också på en vinge, men vad kostar det totalt?
Smäller höger fram

Senaste nytt, på bilsemestern långt he[…]

Det kan vara lite krångligt att veta p&arin[…]

Oki , be at dom letar efter RTTI patch , det var […]

Kopplingspedal knarrar

Provat att smörja själva pedalen? Fukt e[…]