Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Niccke
Någon som har en uppfattning på kvalitén på deras prylar? Bör byta bränslepump då den har börjat låta lite väl mycket och en bosch kostar drygt 3000:- på Meca kostar en pump ca 1500:- och på Skruvat 750:- det är ju ganska stor skillnad i pris men frågan är hur mycket skiljer kvalitén? Törs man köpa det billigaste alternativet eller riskerar man bli stående efter några hundra mil? Någon med erfarenhet?
Användarvisningsbild
av Rookkeer
Den pumpen du köper på Skruvat kommer från scantech, meca, mekonomen mfl tar sina grejor därifrån också så det borde inte vara någons skilnad förutom priset.

Eller så mailar du och kollar vad http://www.phanderssonmotorsport.com/ han säljer volvo och saab delar han är billigast i svergie, Samma delar som skruvat fast mycke billigare
av Niccke
Ok, ja då köper jag ju lätt en sådan i stället, Boschen måste ju vara riktigt mycket bättre om de skall vara motiverat att slänga ut 2000 till... Tack för svaret!
Användarvisningsbild
av Rookkeer
Niccke skrev:Ok, ja då köper jag ju lätt en sådan i stället, Boschen måste ju vara riktigt mycket bättre om de skall vara motiverat att slänga ut 2000 till... Tack för svaret!
Jag tror att på boschen får du kvalite och du får betala för namnet ocså det är vad jag tror
av Mari
Skruvat.se har jätte bra kvalite!! Beställer alltid därifrån och är mer än nöjd med både det låga priset, höga kvaliten och snabba men trygga leveranser! Jag rekommenderar verkligen skruvat.se till alla som behöver reservderlar till både volvo och många andra bilmärken! :D
av Daddan
Mari skrev:Skruvat.se har jätte bra kvalite!! Beställer alltid därifrån och är mer än nöjd med både det låga priset, höga kvaliten och snabba men trygga leveranser! Jag rekommenderar verkligen skruvat.se till alla som behöver reservderlar till både volvo och många andra bilmärken! :D
Eftersom du säkert jobbar där så får du tillbaks följande:
Skruvat har inte full koll på vad som passar till bilarna. Kompisen fick fel delar av er. Inte kul att behöva riva drivlinan för att upptäcka att ni skickat fel saker. Han fick montera tillbaks de gamla trasiga delarna igen... Och kundtjänsten är ett skämt.
Användarvisningsbild
av crumpets
Mari jobbar mig veterligen inte på skruvat. Vi moderatorer har diskuterat det mystiska inlägget men låtit det ligga kvar trots reklamvibbarna då vi inte kan utesluta att det är en slump att någon uttryckt sig så märkligt.
Skruvat är kontaktade och har verifierat att det inte är de som postat det.

Skriver detta här så att ni användare inte ska behöva vara oroliga att smygreklam är något som tas lätt på här på jagrullar.
AC problem V70 2016 D3

Hej, Jag har typ inget spel se bild Ett "[…]

Vårda v90 2025

Hålrum kan man nog vänta med tills bile[…]

gummilist

@ShogunX , Kan du länka nån text om d[…]

Volvo on call

VoC-enheten sitter inte i takkonsolen, där fi[…]