Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

hej

som min rubrik lyder jag söker kjolpaket som heter body kit men orginal är dyrt har inte råd med det, men vet nån som har sån billigare eller nåt liknande till bra pris? men det ska vara här i sverige iallfall svensk återförsäljare. Kan nån hjälpa mig är mkt tacksam för hjälp
Marlboroman skrev:S.A.M har det där paketet fast i original, dyrt men man kan väl anta att det har bättre passform än glasfiberkopiorna.
om det är glasfiber på kopiorna vad är i orginal det spelar inte så mkt roll mer tips skulle hjälpa tackar :)

föresten sam har till bra pris men dom skulle kolla om dom inte har gått ut i sortimentet
volvos60t5 skrev:
Marlboroman skrev:S.A.M har det där paketet fast i original, dyrt men man kan väl anta att det har bättre passform än glasfiberkopiorna.
om det är glasfiber på kopiorna vad är i orginal det spelar inte så mkt roll mer tips skulle hjälpa tackar :)
Original är väl i abs om jag inte missminner mig.
volvos60t5 skrev:hej

som min rubrik lyder jag söker kjolpaket som heter body kit men orginal är dyrt har inte råd med det, men vet nån som har sån billigare eller nåt liknande till bra pris? men det ska vara här i sverige iallfall svensk återförsäljare. Kan nån hjälpa mig är mkt tacksam för hjälp
Body kit betyder kjolpaket, det är inte namnet på en specifik produkt...

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300 k[…]

Det har väldigt stor betydelse om det är[…]

Selekt garantin gäller ej hyrbil

Hej allihopa, Jag ska köpa en Volvo xc40 mil[…]

Batteri som är på upphällningen ka[…]