Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

hej

jag tror att jag vred på tätningen snabbt så att det stog avbryten start tror jag det stog och då vred jag tillbaka och tog ut nycklarna o försökta starta igen, men det gick inte och då väntade jag några min å testade och då funkade det och det stog inget längre, men istället började klockan snurra hela tiden men jag fick det att stanna. Vad kan det vara för problem är det för att jag vred för fort i tändningen när jag skulle starta bilen eller är det dax att uppdatera bilens mjukvara?
greeeken skrev:JAg ahr läst att klockan kan gå baklänges o då har man fått byta DIm, Alternativt löda i Dimen. Nu har jag inte länken tyvärr där dom visar vart man ska löda.
ok men nu gör den inte längre, men är det dlmen? eller ska jag skita i det? men hur lyckades stå avbryten start bla bla är det att jag vred nycken för snabbt? en sista fråga hur kan dlm gå sönder eller inte funkar?

Jag gick in genom påfyllning i bakkant n&aum[…]

Vatten I bagagen på S60

Kan vara bakrutan som läcker. Har varit utf&o[…]

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03[…]

Elpriset

Januari blev en dyr månad för mig som b[…]