Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tartryffel
AndersLundberg skrev:Någon i Tyresö trakten som kan hjälpa mig att nolla datorn.Efter mekandet i går,så tändes SRS-Aibag service snarast.behöver hjälp,eller så får man åka till Bilia och med den.Skika ett sms eller ring på 0707588984.Kommer att åka upp dit i kväll är där tills på Torsdag.
Det finns några på forumet som bor i Sthlm-trakten och som har PPC-läsare. Sök på PPC och se om du hittar några inlägg, flera har det i sina signaturer. Vet att nån skrivit "jag ställer upp och läser felkoder med PPC" eller nåt i den stilen. Du kanske får åka till dem snarare än att de åker till dig men det gissar jag att du kan leva med.
av AndersLundberg
Tartryffel skrev:
AndersLundberg skrev:Någon i Tyresö trakten som kan hjälpa mig att nolla datorn det är en V70 AWD -04:a.Efter mekandet i går,så tändes SRS-Aibag service snarast.behöver hjälp,eller så får man åka till Bilia och med den.Skika ett sms eller ring på 0707588984.Kommer att åka upp dit i kväll är där tills på Torsdag.
Det finns några på forumet som bor i Sthlm-trakten och som har PPC-läsare. Sök på PPC och se om du hittar några inlägg, flera har det i sina signaturer. Vet att nån skrivit "jag ställer upp och läser felkoder med PPC" eller nåt i den stilen. Du kanske får åka till dem snarare än att de åker till dig men det gissar jag att du kan leva med.
Absolut så har jag räknat med det,tack för tippset ska kolla runt lite.
Radion XC40 2024

Jag har haft samma problem sedan jag köpte […]

Transmissionsolja till M66

Kollade lite mer nu, och volvo orginaloljan p&arin[…]

Hur drar jag ner kablarna till en ljusramp under n[…]

Hej, Jag upplever samma problem som TS med min s40[…]