Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hmm, skulle köpa en motovärmare till V70:n, beställde bara anliggningsvärmaren V70 140 hkr 00 hade restena v sladdarna hemma, är ju Calix... och när den kom till volvohandlaren tog jag en koll på den och frågade om det inte var med några fästen eller monteringsanvisning, då sade de att de var bara att ta de gamla fästena, sade då att de inte suttit värmare på den...

Alltså behöver jag beställa en komplett sats med intagskabel å allt för att få med en litet plattjärn...

Känns lite surt då redan har allt kablage,,,

Finns det nån lösning på det?

Hälsn Jan
MrMaxi skrev:Hmm, skulle köpa en motovärmare till V70:n, beställde bara anliggningsvärmaren V70 140 hkr 00 hade restena v sladdarna hemma, är ju Calix... och när den kom till volvohandlaren tog jag en koll på den och frågade om det inte var med några fästen eller monteringsanvisning, då sade de att de var bara att ta de gamla fästena, sade då att de inte suttit värmare på den...

Alltså behöver jag beställa en komplett sats med intagskabel å allt för att få med en litet plattjärn...

Känns lite surt då redan har allt kablage,,,

Finns det nån lösning på det?

Hälsn Jan

http://www.calix.se/consumer/index.asp?id=5
Hoj!

Roligt det där, Calix levererar anliggningsvärmaren till volvo medans Calix bara säljer slangvärmare till samma bilmodelll,,,

Hälsn Jan

Bensinmotorerna med manuell låda är ju […]

Vissa bilar 2022 har sensus. Hade en Xc90 2022.5 m[…]

Efter ha fått ecm och cem synkroniserade s&a[…]

Volvo xc60 2012-

Större chans att få svar om du frå[…]