Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LasseL
Hej,

kör nu runt med en "V70 WD" efter att ett "A" har lossnat. Jag har A-et (det satt lite löst så jag ryckte bort det).
Men, hur sätter man dit det igen?
(Bakluckan är omlackerad efter en liten reparation, men det blev gjort av en "riktig" lackverkstad...)

Tackar för tips!
av carlos
LasseL skrev:Hej,

kör nu runt med en "V70 WD" efter att ett "A" har lossnat. Jag har A-et (det satt lite löst så jag ryckte bort det).
Men, hur sätter man dit det igen?
(Bakluckan är omlackerad efter en liten reparation, men det blev gjort av en "riktig" lackverkstad...)

Tackar för tips!
Tror att det sitter som en "tejp" bakom på bokstaven. Tror att man måste köpa en ny bokstav!
Om det inte går med dubbelhäftande tejp. Men det är säkert lite "pilligt". Själv brukar jag ta bort dem.
Värm med en varmlutfspistol(lite försiktigt) håll med en liten tång-som du samtidigt drar i lite försiktigt.
Men går du till VOLVO- så får du säkert betala för hela AWD. Lycka till

/carlos
av Tartryffel
Det går fint med dubbelhäftande tejp av lite bättre kvalitet. Finns säkert på rekondfirmor, reklamfirmor osv. Du behöver ju så otroligt lite att du säkert kan få en bit mot en bullkrans.
Bokstäverna är svindyra. Räkna med uppåt 300 kr, de som köper "R" brukar få betala nåt sånt.

Det kommer ju värme men ibland är det f&[…]

@Wakki , Konsumentköplagens sträcker si[…]

Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]

Filter i Aisin tf-71sc?

Hittade en film på youtube där man dela[…]