NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ThomasT
Hur kan du veta att det är ett fyndpris när man inte har kommit upp till reservationspris än?

Netbil ägs av Bilia så det borde vara seriöst, har dock ingen egen erfarenhet av bolaget.

.
av wendtm
Hejhej!
Jag köppte en volvo v50 där för en knapp månad sedan.
Tycker att deras bedömning av bilen jag köppte var riktig, ropade in bilen utan att ens ha titta på den och sen när jag skulle hämta den fick jag provköra o kolla igenom den ifall den var i det skicket de angav.
Jag tyckte bara halvljuset var lågt inställt och då fick jag komma dagen efter när det passade mig så fixade dem det på plats.
Ska serva våran xc90 där nu, de va ca.1500:- billigare än bilia i stan.

Detta gäller då netbil i kungsbacka, vet ej hur de andra är
av Lövet
Största problemet med netbil är att de har så otroligt få besökare att bilarna nästan aldrig når upp till reservationspris. Om ni följer siten kan ni se att samma bilar ligger vecka efter vecka efter vecka. Efter ett tag brukar de då få ett "köp direkt" pris, men detta ligger i nivå med den vanliga handeln oftast.
av rickardrules
Hur kan du veta att det är ett fyndpris när man inte har kommit upp till reservationspris än?
Uppenbarligen fynd då den har uppnått reserv pris.
Användarvisningsbild
av ThomasT
rickardrules skrev:Uppenbarligen fynd då den har uppnått reserv pris.
Reservationspriset var ej uppnått då du skrev första inlägget, och auktionen är inte avslutat än. Så vem vet...

.
av jumu01
ThomasT skrev:Hur kan du veta att det är ett fyndpris när man inte har kommit upp till reservationspris än?

.
Svaret på frågan verkar Guligan ha! :roll:
av Lövet
Pris: :- Årsmodell: 2009 Göteborg, Västra Göteborg: Visa var
Miltal: 0 - 499 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin

Jag köpte bilen ny Mars 2009 och har nybilsgaranti till 2011-03-01.
400 mil endast!
Volvo C30 1.8 med 125hk Flexifuel
Förutom standard utrustning:

Momentum paket;
Krom Backspeglar
Larm - Volvo Guard,
Panelinlägg Aluminium
Parkeringshjälp bak
Regnsensor
Spoilerljus dimljus fram
Xenonljus - Dual Xenon
Klimatanläggning ECC
Konstantfarthållare

Även;
Fabrikstonade rutor
Glastaklucka
Key less (nyckellöst)
Lågt Sportchassi
High performance ljudsystem med 8 högtalare och förstärkare 4x40 W samt aux ingång och mp3 kompatibel.
Helläder Mörkgrå
R-Design paket
19" Fälgar samt 16" Alu dubbade vinterdäck.
Djur o rökfri.

Mycket trevlig bil med goda köregenskaper samt väldigt ekonomisk. 0.67L/mil vid bensin och 0,9L/mil vid etanol. 800:-/år skatt, 150:-/mån försäkring och fri parkering. Säljes pga flytt utomlands.

Nypris ca: 270 000:-
Ring för visning och provkörning.

Mailadressen är samma som användarnamnet här. Veckans Fail? :shock:

Ena stunden vill du ha mekanisk öppning av […]

Sedan kan tilläggas att vinstdrivande system […]

Brandt har ju olika orter är nog olika beroen[…]

244 - Bälte bak

När min äldre dotter fick sitt körk[…]