Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kineserbo
Har nettopp blitt eier av en S60 D5 2004 modell. Den integrerte telefonen er ubrukelig, den spraker og ingen hører noe i andre enden. Jeg kan såvidt høre stemmen til de som ringer eller ringes opp. Er her noen som kan gi meg et tips?
av S.t.r.a.n.D
Nu ska vi se om jag förstod det rätt. Den andra personen du pratar med hör INTE vad du säger. Men du hör vad de andra säger??
Då skulle jag gissa att mikrofonen börja ge upp.
av Kineserbo
Ja det er riktig, men kan mikrofonen lage så mye støy? Og etter hva jeg har forstått sitter den i speilet. Skal prøve å demontere dette for å koble den fra. Når den er frakoblet så skal jo da eventuelt støyen forsvinne. Vet du hvor jeg kobler fra mikrofonen. Jeg finner ikke telefonen i Vadis.
av Fred
Har du testat hur det låter i sekretessluren? Om det låter bra där har du ju isolerat problemet till HF-mikrofonen.

Mvh
/Fred
av Kineserbo
Virker på samme måte i sekretessluren, så da er det vel ikke mikrofonen, med mindre den lager forstyrrelsene.
av Fred
Då måste det vara något annat. Vad har jag dock ingen aning om...

Gott! Då struntar jag helt sonika i den, tac[…]

Ser ingen kabel som sitter i kläm tyvärr

Uppvärmda vindrutespolare.

Jag tittade i ett elschema för en årsmo[…]