Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LoveT4
Tänkte höra med er Volvo tokiga grabbar och tjejer om ni vet vart man kan få tag i spoiler listen fram på Volvo v40 T4 Fas II Blackline.
Den är ju delat i 3 delar och jag behöver bara högerdelen men när jag var på Volvo idag och fråga efter en sådan så sa han i kassan att jag var tvungen att köpa hela skiten.
Det är liksom bara den där svarta listen som är i pianolack som har gått sönder efter att någon hade ställt ut en dunk mitt i gatan och av en hastighet över 100km/h så va det bara ren tur att inget mer gick sönder.
Kom med förslag om vart de kan finnas och om ni har någon sådan till salu så är de bara säga till så kan vi göra en snabb affär så alla blir nöjda och glada. :-)-)
av Lelle
Tjenix!

Vet inte om vi menar samma list, men jag saknar den högra, längst ner på spoilern. Ringde Upplands Motor i Akalla idag o de kallar den för "luftriktare", finns i tre delar o just den delen kostar 201:- sen va de e för färg vet jag inte.

//Lelle

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gi[…]

Tysta sommardäck V90

XC60 tystare än V90, A6 tystare än Q5...[…]

Jag skulle vilja veta hur du kan veta att den utlo[…]

Tjuvström V70 2005

Ska se om jag kan kika närmre på den im[…]