Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Hej hallå kära Jönköpingbo!

Nu är det såhär att som du säkert redan vet så kommer man ha en liten bilmässa i Jönköping under påskhelgen.
Vi är ett par från forumet som tänker köra en lite "jagrullar" träff i samband med det. Är det så att du nu blev sugen på att vara med så kan du kolla in "bilträff" delen i forumet. ALLA som vill är såklart välkomna.

Hur som helst. Kan du rekomendera oss en bra plats att vara på den 10/4? Gärna en parkering eller så som rymmer ett par bilar.
Kanske inte mitt i smeten och inte helt ute på vischan heller, utan sådär lagom i krokarna.

Är det så att du lyckas galant med detta, och vill själv dyka upp på träffen så bjuder jag dig på 20kr till en varmkorv!

/Turbo+
är det en parkering i anslutning til mässan som ni är ute efter så blir det nog sådär jobbigt att hitta platser så alla kan stå jämte varandra.
på efter middag och kväll speciellt på påskafton brukar Parkeringsplats Atollen vara välbesökt med Raggare och andra bilentusiaster.
denna parkering hittar du lättas genom att åka från mässan ut på E4:an mot Helsingborg E4S.
efter en bits körning (ca 1,5 km) så blir E4:an 4 filig pga att 2 på/avkörningsfiler dyker upp til höger, borde även stå centrum på skyltarna här och är oxå avfarten innan A6 köpcentrum och dett centrum ser du oxå nu.
Här skall du av och sedan blir det enkelt, avfarten är en egen väg oc fortsätter in mot centrum, korsa 2 rondeller och när ni kommer til lden 3:e så är ni framme, kör ni rakt fram i denna så åker ni in på ovan nämnda parkering.

Claes

Sätta en slang på avtappningen i block[…]

Jag har fått ihop den för hand, men d&[…]

Vilken grad på slipduk rekommenderar du? […]

Högt motorljud

Har en helt ny T6 laddhybrid och upplever att mo[…]