Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jimb0
Hej hej. Ny här och tänkte presentera min bil för er andra volvo entusiaster :)
Har efter några års körande i tyskfabrikerade bilar bestämt mig för att gå tillbaka till volvo. Har haft ett gäng volvos tidigare också och har vart nöjd med dom. Har nyligen skaffat mig en Volvo C70 som jag hoppas ska vara mig trogen i några år framöver =) Har ägt bilen en vecka och har redan beställt en XC grill och 18" Volvo R titanfälgar till sommaren. Här får ni iaf en bild på bilen.
Bild
Vad tycks?
Användarvisningsbild
av lilleman
tjusig kärra :P
välkommen hit

mvh/roger :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
Mycket stilig bil.
Fanns plåttak redan så tidigt som 01? Eller ja tydligen.
Tycker själv C70 är en ganska intressant bil. Hur är den att köra på vintern? De flesta verkar ju bara använda såna bilar på sommaren- :)

Hälsar dig också välkommen till forumet.
Användarvisningsbild
av Jimb0
Tackar! Nja plåtcab fanns inte så tidigt :P men vanlig coupe :)
Jo det går hur bra som helst att köra på vintern. Hur stabil som helst fast det är halt :)
Användarvisningsbild
av Jimb0
Tackar =) Kan passa på att lägga upp lite fler bilder direkt på hur bilen ser ut i dagsläget.
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Jimb0
Kan lova att dom är väldigt sittvänliga :D Fast kan vara kalla till en början då det saknas sätesvärme :P Bilen är importerad från italien och dom behöver tydligen inget sånt tjafs där borta .
Användarvisningsbild
av cybermunk
Välkommen in i bekantskapen med alla Volvobröder/systrar :D Riktigt fin bil det där :D
Användarvisningsbild
av Nexus
plocka bort emblemen där bak så blir den ännu cleanare. Riktigt fin bil :D

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]