NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Krusell
Hej! Har en V50 med Ipod anslutning, den funkar skit bra men det är en grej jag undrar över. Finns det någon bakåt knapp, t.ex om ja lyssnar på en låt och vill gå tillbaka till listan jag senast bläddrade i. Det borde ju bara vara att trycka på exit knappen för att komma tillbaka men det går inte. Nu måste man trycka på enter knappen och leta upp mappen som man senast bläddrade i. Ja hoppas ni förstod.
av Doby
Finns många fel i ipodfunktionen...har diskuterat detta med Volvo flera ggr men de verkar inte vilja lösa problemen. Tex så så går det inte att snabbläddra som i ipoden dvs man snurrar snabbt med tummen så bläddrar den i alfabetetsordning iställer för artist till artist. Borde var möjligt att lägga denna funktion i volymknappen eller att man håller in bläddraknappen.

Har slutat använda ipoden i bilen för jag stör mig bara på detta skitsystem som volvo skiter i att uppgradera.
av jompass
Krusell skrev:Hej! Har en V50 med Ipod anslutning, den funkar skit bra men det är en grej jag undrar över. Finns det någon bakåt knapp, t.ex om ja lyssnar på en låt och vill gå tillbaka till listan jag senast bläddrade i. Det borde ju bara vara att trycka på exit knappen för att komma tillbaka men det går inte. Nu måste man trycka på enter knappen och leta upp mappen som man senast bläddrade i. Ja hoppas ni förstod.
Testa att klicka ur "Random" i menyn, så går det att bläddra tillbaka... tog ett tag innan ja löste det..
av Krusell
Bocka ur random funktionen? Om du gör det, funkar det då att backa tillbaka till mappen du senast bläddrade i? I så fall måste du ha någon annan mjukvara till ditt iPod interface.
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
I min HP så finns alternativet "Random Av" och den är ibockad men det går inte att backa ut från en mapp tyvärr!
B230E K-Jetronic 740 till 240

"Nya" motorn är från en Volvo[…]

Jag har kört med den här setup:n ett tag[…]

Tvättat av den för i morgon så ska[…]

244 - Bälte bak

Hej Volvo 244DL, 1976, Nysåld i Schweiz Min[…]