Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jwinkler
ja du kommer ju inte tryckas mot stolen så den viker sig tyvärr..

i min mening så är det ett onödigt ingrepp om du inte ska göra en massa mera, sen blir ljudet inge fint heller, brölar bara mer som en gammal d24 med trasig ljuddämpare..
de är min uppfattning, men smaken är som baken
Användarvisningsbild
av greeeken
JA det är upp till var o en
Du kanske tycker det brölar mkt med orginal redan, kanske gå ner till 1" rör ?

till saken är att så stor skillnad i ljud kommer du inte få
av Jwinkler
greeeken skrev:JA det är upp till var o en
Du kanske tycker det brölar mkt med orginal redan, kanske gå ner till 1" rör ?

till saken är att så stor skillnad i ljud kommer du inte få
så du tror verkligen ljudet skulle bli princip det samma med orginal som ett effektsystem?! (dvs ett system rätt igenom)
då kan ja upplysa dig om att det gör det verkligen inte! har hört flera dieslar av olika årsmodeller och märken och de brölar på ny som gammal..
sen att många tycker är häftigt med ljudet är väll bara bra att dom har möjlighet till att byta.

som du sa de är upp till var och en.
Användarvisningsbild
av Nexus
bra då hoppas jag ni är klara med diskutionen om att det är upp till var och en vad som man gillar eller inte :!:
Mvh magnus :-)-)
Användarvisningsbild
av greeeken
JAg vet att det är så.
Det hela bero på VILKET slags "sport"system du har på bilen.Många påstår att det är sportsystem när det i själva verket inte är så.
Men som du sa går det rakt igenom bar amed ett rakt rör utan nån slags dämpare ja då lär det låta skit
Generator Pv 444

Tack!

Kolla oljenivån i lådan, ta av vä[…]

Nästa elbil från Volvo?

Från vad jag har sett så ser paneler p[…]

Står i garaget och letar varför jag int[…]