Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bosa
Snackade med Volvo i Östersund angående en sprucken söm på förarstolen, byts inte på garantin eftersom den bytts en gång förut för felaktigt skinn(delläder). *mutter*

Hur som helst så snackade han på Volvo om att det ska finnas en riktigt duktig tapetserare/sadelmakare i Östersund som kan sy det på plats men han kom inte ihåg vad de heter, någon här som kan tänkas veta vilket företag det är frågan om?
Jag vet att det finns en riktigt bra sadelmakare som håller till på travet. Men hur man fick tag i henne minns jag inte. Men nör jag jobbade på bilbolaget så använde vi oss utav henne ibland.
Bosa skrev:Hmmm...Brukar vara in på den där djurtillbehörsbutiken vid travet. Ska höra med dem nästa gång om de vet något. Tack för tipset iaf. :)
Sadelmakaren håller till i bottenvåningen på samma kåk. I alla fall sist jag var till travet, ett par månader sen.Kortsidan ut mot banan. Jäkligt trevlig

Mvh
Användarvisningsbild
av Bosa
-94 9000 2,3T cse skrev:
Bosa skrev:Hmmm...Brukar vara in på den där djurtillbehörsbutiken vid travet. Ska höra med dem nästa gång om de vet något. Tack för tipset iaf. :)
Sadelmakaren håller till i bottenvåningen på samma kåk. I alla fall sist jag var till travet, ett par månader sen.Kortsidan ut mot banan. Jäkligt trevlig

Mvh
Var det en han eller en hon, hittade något som heter Lenas Sadelmakeri som verkar hålla till vid travet nämligen. :)

Edit: Det verkar vara hon iaf, snackade med henne nyss och hon var mycket trevlig. Så nästa gång jag ska in till Ösd så skulle jag slå en signal. Återstår bara att hoppas att det går att sy på plats.

Tack så mycket för hjälpen. :)

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]

Motoroljenivå

Jag bytte oljestickan på en V60AWD D4 fö[…]

Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]