NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Superwagon
Hej har ett probelm. men stereo vägrar spela skivor, Står bara oläsbar skiva varje gång även om de är oirginal skivor jag använder. VIssa brända skivor går fortfarande att spela och även vissa orginal.. men inte resten vad är problemet? Vad kostar de att byta sterio har high performence eller går de att fixa de? Mvh niklas
Användarvisningsbild
av hozz
Skit på laserlinsen.....släng i en rengöringsskiva och testa igen.
Användarvisningsbild
av hållundan
Jag upplevde att min Performance-stereo var rysligt dålig på att spela brända skivor.

Genomgående "fel" på Volvo originalstereos?
av agb007
hållundan skrev:Jag upplevde att min Performance-stereo var rysligt dålig på att spela brända skivor.

Genomgående "fel" på Volvo originalstereos?
Mina high preformance sväljer allt.
Användarvisningsbild
av Appel
Min erfarenhet av brända skivor är att det ofta är fabrikatet på skivorna som den kan vara känslig för, testa ett annat fabrikat samt att kanske bränna på lägre hastighet.
Användarvisningsbild
av hozz
Min erfarenhet av brända skivor är att det ofta är fabrikatet på skivorna som den kan vara känslig för, testa ett annat fabrikat samt att kanske bränna på lägre hastighet.
Men nu har trådskaparen problem med originalskivor också.
Användarvisningsbild
av Appel
hozz skrev:
Men nu har trådskaparen problem med originalskivor också.
Förlåt, jag glömde att citera inlägg nummer 3 i denna tråd från hållundan, jag skall skärpa mig!
P0171

Hej! V50 2,4 2005 Jag har fått felkoden P017[…]

Grå kanske är bättre, bara fä[…]

Är det en volvofälg?

Volvo v60 t3

Hej Idag hände någonting riktigt konsti[…]