Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Tjena!

Nu börjar man bli nervös, jag ska gifta mig om mindre än 2 veckor.
Är inte nervös inför själva bröllopet, men för svensexan!
Känner jag mina polare rätt så har dom nog planerat nått riktigt jävligt.

Tänkte det kunde va kul att få höra va ni andra som är gifta har råkat ut för?? :mrgreen:

Mvh Robert

NU är min egen svensexa avklarad!

Polarna va snälla mot mig, jag behövde inte klä ut mig eller sälja min kropp eller nått sånt =)

Ungefär 12:30 i lördags så stod det 10 st grabbar utanför dörren med en ögonbindel som snabbt monterades på mitt huvud.
Fick hoppa in i bilen och det bar det iväg, efter typ 15 min så stannade vi, jag klev ur och direkt så hörde jag en MC som startade... jag fattade inget..
Dom tog av mig ögonbindeln, och framför mig stod en av sveriges främsta "Mc stunt förare" Magnus Karlsson med sin Cbr 600 streetfighter..
Det visade sig att jag skulle få åka med och känna på draget och va med på en liten uppvisning.
Fick åka i en timme ungefär, det blev både framhjulsåka och bakhjulsåka.
Först fick jag åka med ibak, sen åkte jag med ibak fast åt fel håll, sen satt jag framför på tanken och sen roligaste av allt.
jag fick lägga mig mage på hojjen med benen över styret, vilken känsla att ligga på hojjen och åka på bakhjul med huvet typ 30 cm från asfalten i 150 blås! =)
Finns en film här:

Kommer att lägga ut fler och bättre filmer och även massa bilder..

Efter den upplevelsen så bar det iväg till gokart banan vi körde en timme ungefär, slutade 7a av 10 :oops:

Efter det så var det dags för grillning,badtunna och öl! vi satt väl i tunnan i typ 5 timmar.
När vattnet närmade sig 45 grader så var det dags att kliva ur :D

Kvällen/natten avslutades på krogen, var väl hemma vid halv 4 imorses typ =)
Senast redigerad av 1 skovde, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Guligan
5-kamp på Liseberg, MYCKET dricka. Inga direkta pinsamheter, dock var det endast två dagar innan bröllopet, så bakis javisst ända till bröllopsdagens förmiddag... 8)
Användarvisningsbild
av skovde
Guligan skrev:5-kamp på Liseberg, MYCKET dricka. Inga direkta pinsamheter, dock var det endast två dagar innan bröllopet, så bakis javisst ända till bröllopsdagens förmiddag... 8)
hehe :lol:
ja att va bakis på bröllopsdagen hoppas jag slippa, vi ska nämligen fota oss några timmar innan själva vigseln i kyrkan.
men vem vet, jag kanske ser ut som ett lik på bröllopsfotona sen =)

Brainded skrev:GRATTIS!
Tackar!
Av filmen och din berättelse att dömma så verkar de ju inte vara så rädda om ditt liv :roll:

Kul att du fick det roligt! Mc'n finns det inte en chans att de skulle få upp mig på.

När jag var brottare så var det rätt vanligt att det kom folk till klubben och ville hyra en brottare för en svensexa där den blivande maken fick sig några riktiga luftturer i en fem minuter eller så. Men det gjorde ju bara ont på en normalt tränad person, det riskerade inte riktigt lika mycket att ge allvarliga skador.

mvh
Anders
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]