Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mr Skidmark
Lite bilder när jag precis köpt bilen, en D5:a-02

Bild
Bild

Å sen efter lite jobb & en del pengar :wink:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Blev faktiskt väldigt nöjd med den, har haft många dieslar men denna är den bästa hittills.

Hoppas att Ni gillar den.

Kom gärna med kommentarer :) :wink:
Användarvisningsbild
av Mats
Fan va snygg!

Vad tror du om 04 speglarna och lite grövre slutrör? :D
av S.t.r.a.n.D
Faan så j***la snygg. Där har du lyckats helt. Men dom nya cromade backspeglarna hade varit snyggt.
Användarvisningsbild
av nisse
den var snygg :D :D :D
Användarvisningsbild
av Mr Skidmark
Tackar tackar, framförallt 04:ans backspeglar hade inte suttit helt fel. Ska handla vitt bromsljus till vingen tänkte jag, kan det va nåt tror ni? Har även beställt R märket till 850:an, tror att det är samma höjd på det som D5 märket, får såga isär det bara, men alltid retar det nån :wink:
Användarvisningsbild
av Loner
Mr Skidmark skrev:Tackar tackar, framförallt 04:ans backspeglar hade inte suttit helt fel. Ska handla vitt bromsljus till vingen tänkte jag, kan det va nåt tror ni? Har även beställt R märket till 850:an, tror att det är samma höjd på det som D5 märket, får såga isär det bara, men alltid retar det nån :wink:
Vart hittar du vitt glas till vingen?
satte precis som du på 05:ans klarglas bakljus, men det finns ju inget klarglas till vingen, ser ju en aning fånigt ut nu på alla 05:or tycker jag.

/L
Användarvisningsbild
av Loner
Mr Skidmark skrev:Tackar tackar, framförallt 04:ans backspeglar hade inte suttit helt fel. Ska handla vitt bromsljus till vingen tänkte jag, kan det va nåt tror ni? Har även beställt R märket till 850:an, tror att det är samma höjd på det som D5 märket, får såga isär det bara, men alltid retar det nån :wink:
Vart hittar du vitt glas till vingen?
satte precis som du på 05:ans klarglas bakljus, men det finns ju inget klarglas till vingen, ser ju en aning fånigt ut nu på alla 05:or tycker jag.

/L
av ABI
Tjena vart fick du en miniregskylt.?
Användarvisningsbild
av Mr Skidmark
Skylten har jag fixat själv, aluminiumplåt med rätt mått, lämnat den till en lokal reklammakare, textad med reflekterande vit botten och sedan rätt chassienummer datum och regnr plus ramen runt. Blev inte helt nöjd, jag ville ha såsom den nya lilla skylten. Dom får göra om efter semestrarna. Den duger så länge. Satte fast den med "elefantbajs", vill ju inte borra i nya R-fronten

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]

V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]

sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]