Moderator: Moderatorer
Funk skrev:Jag tvättar min i en extremt välskött borsttvätt några gånger om året, och den repar inte mer än vad handtvättarna gör...
Men då är den extremt välskött, och alla bilar spolas manuellt med högtryck innan dom tvättas...
/Thomas
hebbe skrev:Farsan brukar tvätta bilen på statoils automattvätt, de bytte ut den gamla mot en ny förra året och den nya har s.k. carliteborstar som du beskriver. :)Funk skrev:Jag tvättar min i en extremt välskött borsttvätt några gånger om året, och den repar inte mer än vad handtvättarna gör...
Men då är den extremt välskött, och alla bilar spolas manuellt med högtryck innan dom tvättas...
/Thomas
ja tvättar åxå min för hand, ja gillar å pyssla om bilen. men ibland, som funk säger så blir det välskött borsstvätt, och dom repar som sagt inte, där ja tvättar är det dom nya carliteborstarna. tror dom heter så, dom med tjocka remsor.
~Kalle~ skrev:Ja allt är ju relativt!hebbe skrev:Funk skrev:Jag tvättar min i en extremt välskött borsttvätt några gånger om året, och den repar inte mer än vad handtvättarna gör...
/Thomas
ja tvättar åxå min för hand, ja gillar å pyssla om bilen. men ibland, som funk säger så blir det välskött borsstvätt, och dom repar som sagt inte, där ja tvättar är det dom nya carliteborstarna. tror dom heter så, dom med tjocka remsor.
oj oj oj! Bilen blev som ny! mycket fin i lacken :-DD
/Kalle
Kan ju vara så att affärsmodellen mot K[…]
I dotterns fall följde det inte med någ[…]