Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tompa_73
nån som vet om d e möjligt å få på kjolpaket från S60 på en V70n ????
kan inte hitta nåt som e anpassat till V70'n !

tacksam för svar mvh tompa
av Miche_kna
tompa_73 skrev:nån som vet om d e möjligt å få på kjolpaket från S60 på en V70n ????

Här finns (lite) till V70.

http://www.heicosportiv.de (SAM säljer deras delar)
http://www.erst.ne.jp (vet ej om det finns någon importör)

Evolve kommer väl med mer till V70 med har jag hört.
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
tompa_73 skrev:nån som vet om d e möjligt å få på kjolpaket från S60 på en V70n ????

har provat inte lätt sidorna måste förlängas 4 cm bak måste förlängas 3 cm på varje sida fram skiljer det helt om du inte montera s60 stötfångare fram visst har man tålamod så är det bara köra på men det tar sin lilla tid :wink:
av tompa_73
menar du att v70'n e bredare än s60'n i fronten ???
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
tompa_73 skrev:menar du att v70'n e bredare än s60'n i fronten ???
nej fronten är lika bred så du kan ta en s60 front och sätta på en v70 pasar perfect men s60 sportens front kjol passar inte emot v70ns kofångare

v70 är ca 1 dm längra var av 4 cm mellan hjulen och sedan 6cm bakom bakhjulen

lite svårt att beskriva :lol: :lol:
av tompa_73
men om ja köper en evolve front till en s60 så ska den passa bolt on på v70n ??? har ja fattat rätt då ???? d e bara sido kjolarna och bakre kofångare som inte passar eller ??? har du pusslat ihop nåt sånt själv ???
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
tompa_73 skrev:men om ja köper en evolve front till en s60 så ska den passa bolt on på v70n ??? har ja fattat rätt då ???? d e bara sido kjolarna och bakre kofångare som inte passar eller ??? har du pusslat ihop nåt sånt själv ???
då har du fatat det rätt :lol: :lol:
evolve fronten hade varit snygg på en v70
jag började och pyssla lite med att men sålde bilen sen jag pratade med en på spoilershop.se han gör sidor kjolar till s60 i glasfiber han kunde förlänga dom om man ville och vips passar dom v70
av tompa_73
:D kanon.... men undra varför ingen har gjort det ännu ????
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
tompa_73 skrev::D kanon.... men undra varför ingen har gjort det ännu ????

jag hade tanke på det först men tycker det är lite synd att det inte går att få dit någon vanlig grill mycket pengar om man skulle trötna på nätt så ja köpte r fronten i stället :lol:
Elpriset

Det har varit minuspriser ända ner till -35&o[…]

Lätt att jämföra med awd drar v&a[…]

Skulle byta kabeln idag. Köpte ett rep paket […]

Bumpar en gammal tråd..... Är de bara k[…]