Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av E 55 AMG
:-O) vadis .när jag skalll installera den så går det. När jag sen skall öppna den säger det att den inte är complit den öppnar inte det står gör om det när jag gör det e det samma HJÄLP :evil:
E 55 AMG skrev::-O) vadis .när jag skalll installera den så går det. När jag sen skall öppna den säger det att den inte är complit den öppnar inte det står gör om det när jag gör det e det samma HJÄLP :evil:
Vilken version gäller det?
E 55 AMG skrev:Volvo VADIS 2004 v6.4.2613 Swedish

Hm ja har 05:an engelska då men där måste man byta datum på burken för att det ska funka , alt konfa om en fil för att de ska funka.
e inte så innsat i datorer men vad jag har förstått så är vadis ett program där man kan lära sig meka med sin bil tex som hayes eller har jag fel HJÄP MIG FÅ I GÅNG SKITET GREEKEN
E 55 AMG skrev:e inte så innsat i datorer men vad jag har förstått så är vadis ett program där man kan lära sig meka med sin bil tex som hayes eller har jag fel HJÄP MIG FÅ I GÅNG SKITET GREEKEN

ar skickat PM till dig.
Ja det stämmer att man lära sig mkt i vadis.
Finns bilder och text som förklarar det mesta hur man ska montera demontera fixa trixa osv.
Volvo 240 B230F går fettigt

och då pendlat mellan 0,2-0,8 men eftersom […]

Ojämn gång

Marelli-spjällhus är en möjlig fakt[…]

Denna videon tror jag visar vad du behöver. h[…]

Dimljus v70 97

Hej. Någon som kan förklara hur jag ko[…]