Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av exup
Jag lämnade in min i förra veckan för en del smågrejer,bakluckelås kass,högra högtalare glapp,söm på skinnratt hade släppt.Jag fick=Ny ratt,ny högtalare,nytt baklås,samt att dom justerade mitt halvljus(har bixenon)Haha sicken skillnad,går inte att jämföra,ni som klagar på hel/halvljus kolla inställningarna....Hyrbil en hel dag med 10mil plus injustering av hel/halvljus kostnad......96:- jag är nöjd :D
E 55 AMG skrev:jämför du xenon med halogen????? e det din bil på bilden?? om så bakluckelås kass,högra högtalare glapp,söm på skinnratt KONSTIGT FÖR EN SÅ PASS NY BIL!!!!!!

Finns måndags exemplar hos alla bilmärken
Användarvisningsbild
av exup
E 55 AMG skrev:jämför du xenon med halogen????? e det din bil på bilden?? om så bakluckelås kass,högra högtalare glapp,söm på skinnratt KONSTIGT FÖR EN SÅ PASS NY BIL!!!!!!
Fråga 1.Nej (Det har varit lite prat om Bixenon och dess sken här på forumet)Fråga 2.Det är min bil på bilden... Fråga 3.Somsagt kunde ha varit mycke värre,nu hade jag samlat på mej endel.Angående sömmen på ratten så va det på baksidan,1mm hade släppt,och jag är pedant :wink:
av unpmcj
Justerning av halvljus,är det höjdjusterning?har nyligen besiktat min V70++-05 dom sa att det var på gränsen till för högt,jag tycker det lyser sämre än kompisens v70-02 utan xenon
Användarvisningsbild
av exup
unpmcj skrev:Justerning av halvljus,är det höjdjusterning?har nyligen besiktat min V70++-05 dom sa att det var på gränsen till för högt,jag tycker det lyser sämre än kompisens v70-02 utan xenon
Japp höjdjustering,Xenon lyser bättre en vanligt halogen,tycker du ska prata med närmaste Volvohandlare.I mitt fall så va ljuskäglan ett par meter framför bilen.
Volvo 240 B230F går fettigt

och då pendlat mellan 0,2-0,8 men eftersom […]

Ojämn gång

Marelli-spjällhus är en möjlig fakt[…]

Denna videon tror jag visar vad du behöver. h[…]

Dimljus v70 97

Hej. Någon som kan förklara hur jag ko[…]