Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Red Dragon
Jag vart av med min röda R vinge för en tid sedan, Tänkte kolla om det är någon här som har sett någon annons eller liknande om en röd R vinge nu på sistonde. Det som hände är väldigt irriterade och störande och en himla massa pengar och tid gick åt för att åtgärda allt. Eftersom jag är så pass irriterad på den personen som förorsakade mig alla problem som jag har haft efter det här så är jag beredd att betala ut en väldigt behaglig hittelön till den person som kan tänka sig veta vem som ligger bakom detta ? Bilen som " de " förgrep sig på hör hemma i Linköping ( Östergötland )

Alla tips är jag tacksam för.

Flyttar

mvh
Anders
av Gant
Det verkar som att takvingar är populära att sno i Östergötland, blev själv av med min i Motala för en tid sedan :evil:
av Red Dragon
Det är verkligen tråkigt att höra att du har blivit av med din takvinge, jag vet precis hur det känns :( Det är för jävligt att man inte kan få ha sina saker ifred och att folk inte kan låta bli att sno saker ifrån fina bilar. Hoppas att det löser sig för dig med din takvinge.
Användarvisningsbild
av Nexus
kan bara beklaga att du blev av med din R-vinge (inte takvinge :wink: )
De är populära då de sitter för enkelt fast tycker jag. Men bara för det har ingen rätt att ta andras egendom. Det skjuts helt enkelt för lite :evil:
Det skapar så jävla mycket problem, måste lämna in bilen ev låne bil mm mm
Svenska avensjukan. Varför kan man inte få ha en fin bil utan att någon måste sabba den :evil: .
Man jobbar och sliter varje dag för att kunna spara och köpa stylingsaker till sin pärla sen kommer något jävla sociall offer och förstör allting.
Lider med dig och hoppas det har löst sig med ny vinge.
Mvh Magnus
av Red Dragon
Ja nu har allt löst sig och jag har fått garage till bilen så förhoppningsvis får jag ha min ögonsten ifred nu. Jag är extremt rädd om min bil. Just nu är den avställd eftersom jag inte kör med den under vintern. Den tas ut i trafik till våren igen när all otäck snö och salt är borta från vägarna. Så undertiden får jag åka niotörstig (940) ;)
av bear
hej

blev av med min grill i våras, jävligt irriterande det oxå....
gott att det löst sig nu!
mvh bear
av Red Dragon
Va blev du av med din grill ? ? ? den kan dom ju aldrig fått bort hel ? den måste ju ha gått sönder. Låt mig gissa. Det var en XC70 grill ? ? tråkigt att höra att du vart av med den iaf , hoppas du har fått en ny.

Jag nollställde min lampa oktober 2023. Den h[…]

Volvo 240 usa front

Okej

Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014

På den äldre V60 modellen har inte 18&r[…]

Byglat spridarmotståndet ?